środa, 25 lipca 2012

Wakacje kto ma ten ma...

W przedszkolu trwają wakacje. Poprzedni tydzień spędziliśmy u dziadka ale niestety mój urlop dobiegł końca i wróciliśmy w piątek do domu... No nie do naszego ale zawsze domu, trochę tymczasowego ale domu. Dzieci zadowolone z wizyty u dziadka, ja ciut mniej bo pogoda nam nie dopisała i większość czasu spędziliśmy na czekaniu aż przestanie padać. W końcu przestało ... W czwartek a w piątek wróciliśmy. No a od poniedzialuki, kiedy ja siedzę całe dnie w biurze, zrobiło się ciepło, słoneczne i bardzo wakacyjne. Lena i Iwo w tym tygodniu cieszą się czasem spędzonych z tatusiem. Chodzą na płac zabaw, na lody, dziś byli w kinie. Lena wczoraj stwierdziła: "wiesz mamusiu, mamy bardzo fajnego tatusia". Fajnie usłyszeć takie słowa z ust dziecka, szczególnie dla tatusia musiało być fajnie :). Ja staram się po pracy wyjść z dziećmi na spacer, wówczas dom wyglada jak wyglada bo na sprzątanie nie ma za wiele czasu. Jednak czas spędzony z dziećmi przedkładam nad poprasowane. Ciekawe jak dzieci z tatusiem spędza jutrzejszy dzień. Bo jak ja to wiadomo :) Pada deszcz. Mamy pogodę jak w tropikach. W dzień jest upalne i świeci słodko a w nocy leje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz