poniedziałek, 8 marca 2010

Mądrości Pani "Kinki"

Pani Sprzątaczka, która przychodzi do nas ogarnąć mieszkanie raz w tygodniu, jest specyficzną osobą. Lubi pogadać, lubi wsadzić wszędzie nos, lubi się wymądrzać. Zawsze ma coś do powiedzenia na każdy temat.
Jest specyficznym człowiekiem. Przyzwyczaiłam się do niej, do jej specyfiki, ale też doceniam że to co robi, robi dobrze. A więc jest dobrą sprzątaczką, a przecież za to jej płacimy.
Zatrudnialiśmy już różne panie, ale ta po krótkiej przerwie, wróciła. Wróciła, bo po innych sprzątaczkach trzeba poprawiać, po tej nie.

No ale niestety, ma też wady.
Wadą jest wtrącanie się w nie swoje sprawy, czytanie nie swojej korespondencji, interesowanie się czymś co jej interesować nie powinno. Jak ma przyjść, chowamy wszystko z czego mogłaby się dowiedzieć czegoś za dużo. Wszelkie zaświadczenia o zarobkach, kredytach, listy służbowe i prywatne.

No i plotkuje.
To co wyczyta u innych, to czego dowie się u innych pracodawców, przynosi do mnie i gada, gada, gada. Przypuszczam więc, że to co wyczyta lub usłyszy u nas, wynosi i plotkuje o tym u kogoś innego. Żenujące.

No i zdarzają się różne mądrości.
Dziś na dzień dobry usłyszałam jak mówi do Iwcia, jedzącego zdrowe, owsiane ciastko domowego wypieku: "ciastko jesz, ta mama cię utuczy, a i tak jesteś grubasek" ... no po prostu... zamurowało mnie i jeszcze siedzę taka zamurowana... co za impertynencja!

Niech idzie prasuje i zejdzie mi z oczu, bo nie ręczę za siebie dziś ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz