czwartek, 13 października 2011

Urodzinowych fotek jeszcze kilka

Iwo urodzinowy raz jeszcze :)

Iwo dziś nie pozwolił mi złożyć drewnianej kolejki, twierdząc że jest to jego urodzinowy prezent i nie mogę go złożyć. Kurcze, prezent od tygodnia w salonie na podłodze leży i ciągle ten most naprawiam ;) bo albo go ktoś potrąci nogą albo sam się przewraca w trakcie zabawy.

Iwo znalazł na mnie sposób - kiedy się na niego zdenerwuję i podnoszę głos, Iwo patrzy na mnie i mówi: "przecież ja Cię kocham"... no i jak się gniewać, kiedy słyszy się takie słowa :)


Iwciowi goście - mała Agusia, która uwielbia cukiereczki:


Werosia, która skumplowała się z Leną i połowę popołudnia spędziły razem na kolorowaniu obrazków z księżniczkami:


Jacek, który rozwiązywał zagadki z naklejkami, pod stołem:





Ach, i dmuchanie świeczek na torcie, przez wszystkie dzieci razem i z osobna, aż skończyły się zapałki i trzeba było pożyczać zapalniczkę:


Tort słodki i kolorowy z motywem kolejki, tak nawiązując do ogólnej fascynacji Iwcia pociągami i motoryzacją:

1 komentarz: