poniedziałek, 10 października 2011

Urodziny trzylatka

Iwo jutro kończy trzy lata...ups.... dziś, to już dziś :)  W związku z tym w sobotę zorganizowaliśmy imprezę urodzinową. Było dużo dzieci a Iwo z tego wszystkiego był bardzo onieśmielony.
Wszystko się udało. Było fantastycznie. Wszystkim gościom bardzo gorąco dziękujemy. Było 9 dzieci i 9 dorosłych :)
Tort robiłam do 2:00 rano w sobotę, ale było warto bo bardzo się podobał dzieciom. Smaczny był... ale przede wszystkim był słodki i kolorowy a o to tak naprawdę mi chodziło.
Dla smakoszy zrobiłam bezę orzechową wg przepisu zamieszczonego na portalu moje wypieki. Była pyszna i zniknęła w całości.

Największym przebojem prezentowym była drewniana kolejka kupiona w Tesco, niebieska betoniarka oraz oba wozy strażackie z racji posiadania sygnałów dźwiękowych.

Denerwujące w drewnianej kolejce jest jedynie ciągłe przewracanie się drewnianego mostu, którego dzieci same naprawić nie potrafią... więc stawiam most kilkanaście razy dziennie. W związku z tym, dzisiaj, Iwo nazwał mnie "Bob budowniczy"... "bo budujesz mosty". No tak, Bob... śliczne imię :)

W sobotę rano Iwo siedząc przy stoliku z kredkami mówił do Leny:
"no kiedy Ci ludzie przyjdą i dadzą mi prezenty" :))
Kiedy "Ci ludzie" już przyszli to najchętniej schowałby się za moją nogę :) Lena natomiast była duszą towarzystwa :)

 Relacja zdjęciowa:
























Było tak fantastycznie, że zamiast się cieszyć, że już po wszystkim, nie mogę się doczekać urodzin Leny w marcu :)) pewnie tak samo jak Lena, która już zaprosiła babcię na swoje urodziny  :))

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne kadry urodzinowe, co do urodzin starszej pociechy, to nic dziwnego, że juz się nie możecie obie doczekać:)

    OdpowiedzUsuń