czwartek, 6 stycznia 2011

Poznawanie okolicy ciąg dalszy

Dziś wybraliśmy się na spacer sankami. Trzeba korzystać póki jest śnieg. Tym bardziej, że Iwo jak tylko widzi przez okno świecące słonko, woła:

"Dziemy! Tanki"

Nawet Lena zmieniła zdanie i mimo, że chciała bawić się na podwórku, zgodziła się na "tanki" :))

Wybraliśmy się w nieznane, lubię odkrywać nowe miejsca :)









Wciąż nie mogę się nadziwić, jak bardzo zmieniła się Lena odkąd nie chodzi do przedszkola :) Jest przecudowna :)

Iwo codziennie uczy się nowych słów. Rozgadał się niesamowicie. Razem z Leną chce śpiewać piosenki. Lena wierszyków nie chce się uczyć, ale zaśpiewa każdą piosenkę :) Iwo ma tak samo.

Pytam się dziś Iwcia: - "jak masz na imię synku?"
A Iwo na to (patrząc mi głęboko w oczy): - "fajnie" :)))
Ja: "masz na imię IWO, powiedz IWO"
Iwo: "Iwwwwo"
Ja: "to jak masz na imię synku?"
Iwo: "....... fajnie"

:)))))

2 komentarze:

  1. Jak Ty znajdujesz na to wszystko czas??? Ostatnie zdjęcia robiłam na święta, ostatnio wpadłam na to, że domowych od dawna nie mam... a prowadzenie strony, a ogarnianie domu? O matko, zazdroszczę i czuję się staro.

    Za to Wy kwitnąco i to super!
    Pucia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania, jesteś dla mnie wzorem idealnej żony i matki :) I pamiętaj, że ja nie muszę ogarniać pracy zawodowej... pogadamy za rok :))

    OdpowiedzUsuń