środa, 23 lutego 2011

Bezsilność

Po pierwsze mam durnowato mały limit przesyłu danych i jestem ciut zablokowana netowo. Nie wiem jak to zrobiłam, ale przekroczyłam dopuszczalny limit i teraz łącze mam szybkości żółwia.
T musi wrócić z Dubaju to coś zaradzimy, ale męczę się od soboty i pewnie minimum do poniedziałku męczyć się będę. Mówiłam, że wiele rzeczy mi się w tym wynajmowanym domu nie podoba? No to dopisać do tej listy mogę również dostawcę netu. Co za pomysł, by limit był tak mały ... ;) przy moich możliwościach :))

Po drugie Lena od poniedziałku ma gorączkę oscylującą między 38.0 a 39.0. Dziś trzeci dzień z gorączką i pojawiły się na buzi, na brzuchu i plecach ma pojedyncze krostki. Nie mam zielonego pojęcia, czy to trzydniówka czy to może ospa. Dziś umówiłam się do pediatry. Do Iwcia przyjdzie dziadek, coby dwójki do przychodni nie ciągnąć. Lenie dziś zaczął dopisywać humor, więc przypuszczam że się jej poprawia. Gorączka mierzona rano i teraz zmniejszyła się samoistnie z 38.00 na 37,5.

A po trzecie ten śniegi i mróz. Ileż można... ileż można znosić taką pogodę. Pół roku zimy to zdecydowanie jak dla mnie za wiele.

Gorączka i złe samopoczucie nie przeszkadza Lenie doskonalić umiejętności malowania i kolorowania. W ciągu ostatnich 2 miesięcy z malowania kolorowanki bez stosowania wszelkich zasad, przeszła do kolorowania zgodnie z istniejącymi liniami. I świetnie jej to wychodzi:

6 komentarzy:

  1. Duzo zdrówka życzymy Lence. Mam nadzieję, że problemy z netem wkrótce się skończą. Czasem choroba wyzwala w dzieciach jeszcze większy pociąg do artystycznych rzeczy bo nie mają sił na brykanie. Mój synek to właśnie podczas zeszłorocznego częstego chorowania jako 3 i pół latek nauczył się czytać. Wygrzewał się w łóżku obładowany książkami. Twórczego chorowania Wam życzę i jak najszybszego powrotu do zdrowia. Byle do wiosny i te nasze dzieciaki jak najwięcej czasu spędzały na powietrzu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka dla Lenki!! Może to tylko jakiś wirus?

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, zdrówka dla Lenki!
    ps. Kolorowanka wyszła świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nezi zdrówka dla Lenki.
    Zdolne dzieci masz, pięknie pokolorowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka dla Lenki!
    Niby mróz powinien wytłuc wszelkie świństwa, ale coś kiepsko mu idzie..
    Wracajcie szybko do świata podłączonych do sieci ;)

    OdpowiedzUsuń